سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حامیان دکتر علی اکبر ولایتی
 
دکتر ولایتی به اعلام برنامه‌هایش برای حل مشکلات نظام سلامت پرداخت و وعده داد با تصویب برنامه ششم توسعه، درمان را برای مردم رایگان کند.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری که بعدازظهر امروز دوشنبه در خبرگزاری ایسنا حضور یافت، به پرسش خبرنگار این خبرگزاری پیرامون برنامه‌ها و راهکارهای پیش رو برای حل مشکلات نظام سلامت، این گونه پاسخ داد: برنامه درازمدت ما، درمان رایگان به کمک تعمیم و اصلاح بیمه است.

وی افزود: در ماده 32 و 39 قانون برنامه پنجم توسعه، بیمه ای تحت عنوان " بیمه سلامت ایرانیان" تصویب شده که مربوط به سراسری شدن یک بیمه کفایت کننده از نیازمندی‌های مردم است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه امروز بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی، 35 درصد هزینه‌های درمان مردم را تامین می‌کنند و مابقی را مردم باید از جیبشان پرداخت کنند، گفت: اگر با توجه به پیش بینی برنامه پنجم توسعه، درست عمل شود، در انتهای برنامه پنجم پرداختی از جیب مردم به 30 درصد می رسد.

وی ادامه داد: بنابراین معتقدم می توان با تصویب برنامه ششم توسعه، درمان را رایگان کرد.

ولایتی با اشاره به اینکه البته این گفته به معنای آن نیست که دیگر هیچ پولی در نظام سلامت رد و بدل نشود، گفت: بلکه ارتباط مالی و رد و بدل کردن وجه بین بیمار و طبیب و بیمارستان از بین رفته و همه تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: در واقع این بیمه است که هزینه ها را پرداخت می‌کند و به جای اینکه 30 تا 40 درصد هزینه‌های درمان را بپردازند، صد در صد آن را تقبل خواهد کرد. اگر این گونه شود عملا مشکلات سلامت حل خواهد شد.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14 توسط حامیان دکتر علی اکبر ولایتی
تمامی حقوق مطالب برای حامیان دکتر علی اکبر ولایتی محفوظ می باشد